See English Version

راهنمای ارسال مقالات

کلیه علاقه مندان، دانشجویان، اساتید، ورزشکاران و پژوهشگران می توانند ضمن رعایت فرمت نگارش مقاله آخرین یافته های علمی، پژوهشی، کاربردی و مروری خود را منطبق بر محورهای ارائه مقاله همایش از طریق کنترل پنل کاربران به دبیرخانه همایش ارسال نمایند. برای این کار ابتدا باید از طریق عضویت در سایت ( ثبت نام اولیه و ایجاد پنل شخصی ) یک حساب کاربری (کنترل پنل شخصی) ایجاد نموده سپس وارد پنل خود شده و از طریق منوی ارسال مقاله ، مقالات خود را ارسال نمایید.

  •  

قابل توجه دانشجویان و پژوهشگران گرامی:

آن دسته از دانشجویان و پژوهشگرانی که نیازمند دریافت نتایج داوری مقالات ارسالی خود زودتر از برگزاری همایش می‌باشند، می توانند هرچه سریعتر مقالات خود را ارسال نموده و یک هفته پس از ارسال و پذیرش مقاله توسط داوران محترم، سپس اقدام به واریز هزینه در سامانه پرداخت کرده و فیش مربوطه را در پنل کاربری خود بارگذاری  نمایند.

شرایط ارسال مقاله :

        سامانه کاربران همایش از شما دو فایل دریافت می کند :

  • فایل Doc مقاله کامل منطبق بر دستور العمل نگارش مقاله.
  • فایل Pdf مقاله کامل که دقیقا همان تبدیل شده فایل Doc است.

در این همایش مقاله به  زبان فارسی مورد پذیرش قرار می گیرد

حداکثر تعداد کلمات چکیده برای ارسال 300 الی 400 کلمه می باشد

فرد ثبت کننده مقاله به عنوان مسئول مکاتبات مقاله خواهد بود

به اطلاع مقاله دهندگان محترم می رساند که تنها مقالات با کیفیت علمی بالا پس از داوری توسط اساتید و صاحب نظران جهت ارایه انتخاب خواهند شد

دقت فرمایید که ارسال و ثبت مقاله زمانی با موفقیت بوده است که سایت پس از تکمیل مراحل و ارسال به شما کد رهگیری اختصاص داده باشد. این کد علاوه بر ثبت در منو وضعیت مقالات در پنل شخصی هم به ایمیل کاربر ارسال خواهد گردید. شایان ذکر است پس از ارسال و قبل از داوری ویرایش مقاله از طریق منو وضعیت مقالات ارسالی در پنل شخصی امکان پذیر می باشد.